2019.06.26. ,
facebookrss


LEGFRISSEBB SZÁM

cimlap

HÍRLEVÉL FELIRATKOZÁS

Email*
Név*


Béres Alexandra - A vádli

Béres Alexandra fitneszedző, fitnesz magyar-, Európa- és világbajnok segítségével az áhított súly mellett az álomalakot is elérheti.

Családi Lap
2012.09.10  13:23   
mail
nyomtatás
betuméret növelés
betuméret csökkentés

Béres Alexandra fitneszedző, fitnesz magyar-, Európa- és világbajnok segítségével az áhított súly mellett az álomalakot is elérheti. 12 részes edzéstervünk első néhány alkalmában a lábaké a főszerep. A vádlival kezdünk, majd októberben a combokkal folytatjuk.
A vádli az egyik legnehezebben formálható testrészünk, ám ha elég kitartóak és szorgalmasak vagyunk, jövő nyáron már büszkén feszíthetünk kedvenc szoknyánkban.

1. gyakorlat

Első fázis: Helyezkedjünk hajlított állásba, kartámasszal a térden.

Második fázis: Emelkedjünk magas lábujjhegyre, feszítsük meg a vádlinkat.

TIPP: Mindig legyen végpontja a mozdulatnak, tartsuk meg a végső pozíciót 1 mp-ig! Ismétlésszám: 3x15


A teljes gyakorlatsor a Családi Lap 2012. szeptemberi számában található.





A kommenteléshez be kell jelentkezni.

Hozzászólások

Nincs hozzászólás