2018.12.14. ,
facebookrss


LEGFRISSEBB SZÁM

cimlap

HÍRLEVÉL FELIRATKOZÁS

Email*
Név*


Monica Bellucci lett az egyik szépségápolási termék arca

A híres olasz színésznő egy anti-aging arcápolóhoz adta a nevét

Családi Lap
2018.10.09  08:00   
mail
nyomtatás
betuméret növelés
betuméret csökkentés

Monica Bellucci hiteles képviselője, sőt, szimbóluma az időtlen nőiességnek. A színésznőt a kampányban hétköznapi, személyes környezetében láthatjuk, mesterien színre vitt jelenetekben, korunk egyik legnagyobb művésze, rendezője és fotográfusa, Bruno Avellian rendezésében.

„A NIVEA mindig része volt az életemnek, és a családtagjaim körében is az első számú választás. Így a NIVEA a mindennapi szépségrutinom fontos eleme - mondja a színésznő. - Nagyon büszke vagyok arra, hogy a kampány részese lehetek, mert ezzel bátoríthatom a nőket, hogy merjék magukat fiatalnak érezni, hiszen a szépség belülről fakad."


A belülről áradó ragyogás köti össze Belluccit a NIVEA Hyaluron Cellular Filler termékcsaláddal. Az Anti-Age formula felturbózza a bőrsejtek hialuronsav-termelését, ezáltal feszesebbé, tömörebbé teszi a bőrt, segít csökkenteni a ráncokat, amelynek következtében a nők jobban érezhetik magukat a bőrükben


Monica Bellucci a természetes szépség, és az olaszokra jellemző életigenlés egyik szimbolikus alakja, akit most a NIVEA család tagjaként üdvözölhetünk. Barbara Jelinkova, a Beiersdorf CZ/SK/HU régiós marketing vezetője így fogalmazott: „Monica egy mindenki által ismert és kedvelt szépségikon, hírneve messze túlmutat az olasz piacon. Ő tökéletesen megtestesíti a NIVEA által képviselt értékeket: nőiesség, hitelesség, család, megbízhatóság."






A kommenteléshez be kell jelentkezni.

Hozzászólások

Nincs hozzászólás