2018.06.19. ,
facebookrss


LEGFRISSEBB SZÁM

cimlap

HÍRLEVÉL FELIRATKOZÁS

Email*
Név*


Okosszálloda nyílt Budapesten

Nálunk található Európában az első olyan hotel, amelyet a vendég saját okostelefonjával vezérelhet.

Családi Lap
2018.03.06  13:29   
mail
nyomtatás
betuméret növelés
betuméret csökkentés

A TMRW Hotels applikációval vezérelt négycsillagos KViHotel 40 szobája a 21. század leginnovatívabb megoldásaival készült: az applikáció segítségével a foglalástól a kicsekkolásig szó szerint a vendégek kezébe adja az irányítást. A szoftveres megoldás más, akár új, akár már működő szállodákban is alkalmazható.

A TMRW Hotels úttörő, Androidra és iOS-re letölthető mobilapplikációjának köszönhetően a szállóvendégek voltaképpen minden szolgáltatást egyetlen gombnyomással vehetnek igénybe: az alkalmazás segítségével foglalhatnak szobát, majd sorban állás nélkül, akár már érkezés előtt 48 órával bejelentkezhetnek, kiválasztva az emeletet és a szobát.



Applikációval kérhetünk takarítást, állíthatjuk a fűtést, nyithatjuk a hotelajtót

A telefon a Bluetooth kapcsolat révén egyben a szobakulcs is, késő éjszakai érkezés esetén pedig a vendég telefonja nyitja a szálloda főbejáratát. A szállóvendég az alkalmazással vezérelheti többek között a hűtést-fűtést, akár 10 000 kilométerrel távolabbról is beállíthatja előre a szoba kívánt hőfokát az érkezése időpontjára.

Az applikációból kérhető extra takarítás, vagy akár virtuálisan is kitehető a „ne zavarjanak" tábla. A vendég az applikáción keresztül fizethet, rendelhet taxit, miközben a fizetési folyamatait is nyomon követi. Ezeken kívül a kijelentkezés is a saját mobilról történik, nem szükséges hozzá sorban állni és a számla rendezése is az alkalmazással intézhető. A bankkártyával történő fizetés (hamarosan PayPal-en keresztül is) egyaránt biztonságos és kényelmes, természetesen a számla a megadott e-mail címre online érkezik.

A vendégek mindehhez a szálloda egész területén szélessávú, ingyenes wifit vehetnek igénybe, az alkalmazás használatát pedig szöveges segítség és videó is támogatja. Az appon keresztül a TMRW virtuális ügyfélszolgálata is non-stop rendelkezésre áll, bárhol is legyen a vendég, a szálloda diszpécser szolgálata bármilyen platformon elérhető (Facebook Messenger, Whatsapp, Skype, iMessage stb.), de a vendég akár telefonon is kérhet útbaigazítást, tanácsot.

Ahol a helyi szabályok megkövetelik (opcionálisan a szálloda beállíthatja) a becsekkoláskor az alkalmazás a vendég személyes adatait, az útlevél, vagy egyéb személyi azonosító okmány szkennelt változatát, illetve a vendég e-aláírását bekéri és tárolja, - természetesen a szigorú adatvédelmi szabályok betartása mellett.



A szobalányok munkáját is segíti

A housekeeping (HK) munkáját is jelentősen leegyszerűsíti és optimalizálja az alkalmazás: a szobalányok munkarendjét egy előre megírt algoritmus szerint, az okostelefonjukra telepített TMRW HK alkalmazás szervezi, és a rendszer osztja ki számukra a teendőiket. Így a feladatokat leosztó okostelefon egyúttal munkaeszközzé is vált. Prioritást kap az a szoba, ahová aznap új vendég érkezik: a távozó vendég kijelentkezésekor a TMRW HK ennek a szobának a takarítását helyezi a takarítási lista elejére, és amint elkészül a szoba takarítása, a TMRW Hotels alkalmazás push-üzenetben értesíti is a szobát elfoglalni készülő és már bejelentkezett szállóvendéget, hogy lakóegysége immár beköltözhető.

A szobalányok feladatlistáját a prioritások figyelembe vételével az applikáció készíti el és a változásokról folyamatosan értesíti a személyzetet.

Trendi design

A TMRW Hotels alkalmazást elsőként használó és a digitális újdonságok intenzív használóit megcélzó KViHotel belsőépítészete is a legfrissebb trendeket idézi. A szobákban az antracitszürke és sárga, valamint a kék és zöld színkombinációk dominálnak. A 18-36 négyzetméter közötti alapterületű lakóegységeknek három típusa foglalható: superior, deluxe, és junior suite. A szobák egyedi dísze egy háromrétegű fali üvegbetét, amely különleges megvilágításával fiatalos hangulatot teremt. A földszinten található három szoba pedig a belső udvari kertrészre nyíló terasszal is rendelkezik.

A teraszról jól látható a szálloda udvari homlokzatát díszítő falfestmény, mely ismét digitális trükköt rejt: az okostelefon kameráját ráirányítva a LARA AR applikáción keresztül szemlélve, életre kel a falkép és a megjelenő videó segítségével elmagyarázza az applikáció használatát.

A vendégek térítésmentesen fogyaszthatnak ízesített ásványvizeket és snackeket a szobai minibárból, a junior suite pedig ingyenesen használható kávégépet kínál. Minden szoba okos TV-vel felszerelt, amelyeken saját preferenciáink szerint hallgathatjuk kedvenc zenéinket, vagy nézhetjük videóinkat, filmeket, sorozatokat a hagyományos TV kínálat mellett.

A reggelit a KViHotel a földszinti reggeliző teremben kínálja, a bőséges és minőségi választék meghaladja a négycsillagos szállodai szintet: friss péksütemények, felvágottak, tojásételek, sajtok, halak, könnyű és energiával feltöltő ételek egyaránt megtalálhatóak a kiváló kávé- és teakínálat mellett.

A földszinti lobby bár reggel 8 óra és éjfél között várja a vendégeket frissítő italokkal, hazai borokkal és kézműves sörökkel, de a terem rendezvényekre, kóstolók szervezésére is alkalmas.

A kényelmes pihenést Budapest egyik legpezsgőbb körzetében a csendes park közelsége és a kiváló hangszigetelés garantálja.

Hatékony üzemeltetés és zöld megoldások

Az applikáció fejlesztője és a KViHotel beruházója egyazon cégcsoporthoz tartozik, így első kézből származó tapasztalatok alapján készül a TMRW alkalmazások minden későbbi verziója. A szálloda elnevezése is (Key Vision) a „Vision for the Future" szemléletet tükrözi.

A költséghatékony beruházásnak és üzemeltetésnek köszönhetően (a szálloda legfeljebb 15 fős személyzetet foglalkoztat) a KViHotel vendégei az átlagos budapesti szobaárért magasabb komfortfokozatot és egyedülálló élményt kapnak. A szálloda a széles körű digitalizációval a papírfelhasználást gyakorlatilag nullára csökkenti, így nincs szükség házon belül nyomtatási megoldásokra sem.

Az innovatív TMRW e-megoldásoknak köszönhetően a hotel a hasonló szállodákhoz képest több utazásélményt ad, miközben a hatékony működtetéséhez kevesebb személyzet szükséges. Mindezzel a hotelapplikáció a turizmus területén tapasztalható munkaerőhiányra is hatékony és hosszú távú megoldást kínál.


TMRW: egy név, ötféle megoldás

A TMRW Hotels applikáció és a vállalat szállodai koncepciója nem áll meg egyetlen hotelnél, illetve nem csupán hotelek számára fejlesztett megoldást. A cégcsoport célja, hogy ez az alkalmazás legyen Európa hoteljeinek az informatikai alapja, és mind a már üzemelő, mind a most épülő hotelekben ez a komplex digitális megoldás segítsen a vendégélmény növelésében, illetve tartósan és jelentősen csökkentse az üzemeltetési költségeket.

A TMRW összesen öt változatot fejleszt az applikációból: a TMRW Hotels szállodák, a TMRW Hostels hostelek, a TMRW Apartments apartmanok, a TMRW Offices irodaházak működését egyszerűsíti, digitalizálja, teszi átláthatóvá és tervezhetővé a költségek jelentős csökkentése mellett, míg a TMRW HK (housekeeping) a vendéglátóhelyek és szállások takarítását és karbantartását teszi hatékonyabbá. A TMRW a most bemutatott Hotels applikáció mellett már élesben teszteli az Offices appot, illetve hamarosan bemutatja működés közben az apartmanházakra tervezett verziót. Az alkalmazás licence mellé a szálláshelyüket modernizáló cégek akár az applikációhoz szükséges diszpécser szolgáltatást is igénybe vehetik a TMRW-től.






A kommenteléshez be kell jelentkezni.

Hozzászólások

Nincs hozzászólás