2017.09.26. ,
facebookrss


LEGFRISSEBB SZÁM

cimlap

NAPINDÍTÓ DINAMIKUS FLOW JÓGA RUBINT RELLÁVAL

FŐSZEREPBEN A FELFRISSÜLÉS ÉS AZ INSPIRÁLÓ SPORTKOLLEKCIÓ

Családi Lap
2017.09.05  10:27   
mail
nyomtatás
betuméret növelés
betuméret csökkentés

A Tezenis őszi sportkollekciója minden mozgásformához és minden helyszínhez tökéletesen megfelel, legyen szó egy izzasztó edzőtermi óráról vagy egy könnyed otthoni tornáról. Ez adta az inspirációt ahhoz, hogy Rubint Rella egy különleges helyszínre, az Aria Hotel tetőteraszára egy frissítő, reggeli flow dinamikus jógaórára invitálja a magyar divatbloggereket, valamint a divatsajtó képviselőit. A résztvevők olyan mozdulatsort ismerhettek meg, amelyek egyszerre nyugtatnak és energizálnak, javítják a testtartást, valamint kiváló alakformálók. A gyakorlatok akár otthon is elvégezhetők, ebben a Spala Korinna jógaoktatóról készített fotók segítenek neked.
Rubint Rella az esemény után megosztotta a testmozgáshoz fűződő szemléletét és összefoglalta az élénkítő órával és a Tezenis #fitness_city kollekcióval kapcsolatos tapasztalatait is: „Nagyon fontos, hogy mindenki olyan mozgásformát válasszon, amelyik nem kényszer számára, hanem inkább feltölti testileg és lelkileg. Szeretem a napjaimat edzéssel indítani, mert az egész napos lendületet ad és teljesen máshogy állok az aznapi megmérettetésekhez, kihívásokhoz. A ma reggeli flow dinamikus jóga kellemesen átmozgatott. A Tezenis legújabb sportkollekciója pedig mind dizájnban, mind funkciójában megfelel minden mozgásformához. Kényelmes és praktikus."


Spala Korinna táncművész, jógaoktató a flow jógáról: „A flow a mozgás és a légzés összhangja, mozgásos meditáció, áramlás, egyik asanaból a másikba. Kreatív és dinamikus, elvonja a figyelmet az aznapi problémáktól, stresszoldó hatása van, közelebb visz a valódi önmagadhoz, segít a mindennapokban megteremteni az egyensúlyt."

17 asanaból álló flow dinamikus jóga mozdulatsor - a Tezenis ajánlásával:

1. Tad asana - Javítja a tartásodat, elindítja a befelé figyelést


2. Hasta uttan asana - Megnyújtózik a tested



3. Uttan asana - Nyújt, lábtól a tarkóig, jótékonyan hat az emésztésre


4. Csatuszpad asana - Nyújtja és erősíti a gerincet

5. Félhold tartás - Nyújtja a csípőt és a gerincet


6. Combhajlítók nyújtása


7. Lefele néző kutyapóz - Az egész test nyújtása, a keringés javítása

8. Mardzsari, macskapóz - Mobilizálja a gerincet, feszültségoldó


9. Hegy-tartás - Erő-, nyújtó-, egyensúly gyakorlat

10. Hegy-tartásban lábemelés


11. Félhold tartás - Nyújtja a csípőt és a gerincet


12. Uttan asana - Nyújt, lábtól a tarkóig, jótékonyan hat az emésztésre

13. Hasta uttan asana - Megnyújtózik a tested



14. Tad asana - Javítja a tartásodat, elindítja a befelé figyelést

15. Gerinccsavarás - Frissít, oldja a gerinc feszültségét


16. Apan asana, zsugorpóz - A csavarás után a gerinc feszültségét oldja



17. Sav asana - Gondolatok nélküli relaxáció

A gyakorlatsor mindössze 20 percet vesz igénybe. Egy-egy gyakorlatra szánj legalább 1, a relaxációra pedig minimum 3 percet. Törődj magaddal minden nap!

 


Kapcsolódó cikkek:
Sportolj ma!    




A kommenteléshez be kell jelentkezni.

Hozzászólások

Nincs hozzászólás